Wydruk bezpośrednio z systemu na białej kartce. Klient może również zamówić osobiście na infolinii 913 913 913.
Bezpośrednio w towarzystwie: strefa.agenta@generali.pl lub w systemie Rubinet: odszukaj polisę > Podgląd/edycja > wnioskowanie o ZK. Klient wnioskuje samodzielnie poprzez kontakt z infolinią lub pod adresem: biuro@generali.pl.
Wydruk z portalu (bez konieczności zmawiania druków).
Certyfikat należy wydrukować na białej kartce papieru (nie ma potrzeby wydrukowania Certyfikatu na zielonym podkładzie). Klient może również zamówić ZK na infolinii 22 444 44 44.
Wydruk bezpośrednio z systemu na białej kartce.
Wydruk bezpośrednio z systemu na białej kartce. Klient może również zamówić osobiście na infolinii 814 814 814
Wydruk bezpośrednio z systemu na białej kartce.
Wydruk bezpośrednio z systemu na białej kartce.
rozliczenia@conditor.pl
wsparcie@trasti.pl (min. 14 dni przed planowanym wyjazdem)
Druk ZK należy zamówić poprzez Panel Agenta Formularze online > Zamów dokumenty > Trzeba uzupełnić dane (wskazujemy adres e- mail, na który zostanie wysłany dokument ZK).
Wydruk bezpośrednio z systemu na białej kartce.
Klient może dokupić ZK poprzez formularz na stronie unext.pl > Strefa Klienta > Formularz zgłoszeniowy.