Bezpośrednio w towarzystwie: strefa.agenta@generali.pl lub w systemie Rubinet: odszukaj polisę > Podgląd/edycja > wnioskowanie o ZK. Klient wnioskuje samodzielnie poprzez kontakt z infolinią lub pod adresem: biuro@generali.pl.
Wydruk z portalu (bez konieczności zmawiania druków).
Wydruk bezpośrednio z systemu na białej kartce. Klient może również zamówić ZK na infolinii 22 444 44 44.
Wydruk bezpośrednio z systemu na białej kartce.
Wydruk bezpośrednio z systemu na białej kartce.
Wydruk bezpośrednio z systemu na białej kartce.
Wydruk bezpośrednio z systemu na białej kartce.
Wydruk bezpośrednio z systemu na białej kartce.
wsparcie@trasti.pl (min. 14 dni przed planowanym wyjazdem)
Druk ZK należy zamówić poprzez Panel Agenta Formularze online > Zamów dokumenty > Trzeba uzupełnić dane (wskazujemy adres e- mail, na który zostanie wysłany dokument ZK).
Wydruk bezpośrednio z systemu na białej kartce.
Klient może dokupić ZK poprzez formularz na stronie unext.pl > Strefa Klienta > Formularz zgłoszeniowy.