Baza Wiedzy CONDITOR

Wskazówki, dokumenty i materiały reklamowe od Zespołu CONDITOR

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

Towarzystwo

Zasady

Informacja dla Klienta

Instrukcja

agro_ubezpieczenia

Proces poprzez pocztę elektroniczną do stosowania w przypadku gdy Klient posiada adres e-mail i wyraża zgodę marketingową. 

Zaznacz w FOX na „ścieżce sprzedaży”, że umowa ubezpieczenia jest zawarta na odległość (e-mail)  > Przeprowadź telefonicznie Analizę Potrzeb Klienta i ustal warunki umowy ubezpieczenia > Zarejestruj wniosko-polisę w FOX > Przygotuj korespondencję e-mail do Klienta > Załącz do wiadomości komplet dokumentów > Wyślij do Klienta >  Poinformuj o konieczności weryfikacji dokumentów wysłanych elektronicznie i opłacenia składki, w przypadku ich akceptacji lub kontakcie w ciągu 24 godzin, jeśli konieczna jest korekta dokumentów > Załącz do odpowiedniej polisy w FOX wiadomość e-mail wysłaną do Klienta.

Klient otrzymuje na adres e-mail polisę, akceptuje warunki oraz opłaca składkę w ciągu 24 godzin (w tym czasie również ma możliwość zgłoszenia korekty).

allianz

Wybieramy odpowiedni produkt w CZAK > w „danych polisy”  uzupełniamy adres mailowy i numer telefonu > następnie zaznaczamy „sprzedaż zdalna” i niezbędne zgody > jeszcze raz potwierdzamy „sprzedaż zdalna”.

Klient otrzymuje na podany adres e-mail link z ofertą ubezpieczenia (otwiera za pomocą numeru PESEL lub adresu mailowego i jednorazowego numeru SMS, otrzymanego na wskazany numer telefonu). Po zapoznaniu się ze szczegółami i potwierdzeniu klient zaznacza „Zapłać” i zostaje przekierowany na stronę płatności (opłata jest możliwa do dnia poprzedzającego początek ochrony). Po opłaceniu składki, może wrócić do otrzymanej wiadomości i wydrukować polisę (nie otrzyma odrębnej wiadomości z polisą).
Klient może również wykonać samodzielnie zdjęcia z oględzin pojazdu. W przypadku polis zdalnych nie może tego zrobić Agent!

compensa

Kalkulacja składki w sposób tradycyjny > niezbędne jest uzupełnienie pola adres e-mail oraz numer telefonu > po wstępnej akceptacji Klienta, wystawiamy polisę poprzez przycisk:

  1. Wystaw polisę mobilną,
  2. Wystaw polisę mobilną za pomocą kodu sms.

1) Klient otrzymuje na podany adres e-mail link z ofertą ubezpieczenia. Identyfikatorem klienta jest Pesel/Regon. Następnie weryfikuje warunki oferty. Po akceptacji niezbędnych oświadczeń i zgód klient wybiera „ZATWIERDZAM UMOWĘ”, system automatycznie przekształca ofertę w polisę. Po czym na e-mail otrzymuje potwierdzenie zawarcia umowy ubezpieczenia.

2) Klient na podany nr telefonu otrzymuje wiadomość sms z kodem weryfikującym – który podaje Agentowi. Po wprowadzeniu kodu, Agent przekazuje klientowi polisę. (może być wysłana na adres e-mail).

generali

Na kroku 1 : „kalkulacja” zaznaczamy zgodę na kontakt mailowy > na kroku 3 „dane do umowy” w „Miejscu wystawienia polisy” zaznaczamy: „zawarcie polisy na odległość” > „wyślij ofertę”.

Klient otrzymuje ofertę na e-mail > otwiera hasłem, którym jest numer PESEL lub REGON > ”dokończ zakup polisy” > Klient akceptuje oświadczenia, potwierdza tożsamość i wybiera formę płatności (przelew można zrealizować w późniejszym terminie).

Po kliknięciu „kup polisę”, klient otrzymuje plisę na e-mail. Oferta jest ważna przez 24 godziny, niezależnie od daty rozpoczęcia ochrony ubezpieczeniowej.

generali_agro

Do wystawienia polisy w procesie zdalnym niezbędne jest podanie adresu e-mail Klienta.
Uzupełnij go w belce „adres Ubezpieczającego”. Po wprowadzeniu wszystkich danych do kalkulacji, na samym dole kliknij w czerwony przycisk „generuj polisę online”.

Klient otrzymuje ofertę na maila → otwiera hasłem, którym jest  numer PESEL lub REGON →”dokończ zakup polisy” → klient akceptuje oświadczenia, potwierdza tożsamość i wybiera formę płatności.

proama

Na kroku 1 : „kalkulacja” zaznaczamy zgodę na kontakt mailowy > na kroku 3 „dane do polisy” w „Miejscu wystawienia polisy” zaznaczamy: „zawarcie polisy na odległość” > „wyślij ofertę”.

Klient otrzymuje ofertę na e-mail > otwiera hasłem, którym jest numer PESEL lub REGON > ”dokończ zakup polisy” > Klient akceptuje oświadczenia, potwierdza tożsamość i wybiera formę płatności (przelew można zrealizować w późniejszym terminie).

Po kliknięciu „kup polisę”, klient otrzymuje plisę na e-mail. Oferta jest ważna przez 24 godziny, niezależnie od daty rozpoczęcia ochrony ubezpieczeniowej.

Jupiter

Na 3 kroku ścieżki sprzedaży > dane ubezpieczającego uzupełniamy adres e-mail i numer telefonu > na kroku 4 zaznaczamy zgody na kontakt drogą elektroniczną > w lewym dolnym rogu wybieramy „oferta” > „oferta wiążąca” > „zamknij” > ponownie wybieramy „oferta” > wyślij do eKonta” lub na e-mail > „zamknij”.

Oferta trafia do eKonta Klienta: Klient otrzymuje informację na mail o przygotowanej ofercie: klika na wskazany adres e-mail i loguje się numerem PESEL > wybiera ofertę > szczegóły > zaznacza zgody, oświadczenia i zatwierdza ofertę.

Aplikacja mobilna: Podobnie, jak w przypadku oferty przesłanej na adres e-mail > po akceptacji regulaminu, Klient otrzymuje sms z hasłem do pierwszego logowania (ważny przez 10 minut) > informacja o nowej ofercie > klika w żółty kafelek z ofertą > po zapoznaniu z ofertą i zaznaczeniu zgód > „potwierdzam” > akceptuj.

iHestia

Przygotowujemy ofertę wiążącą > wyślij ofertę > wyślij ofertę na adres e-mail lub do konta klienta.

Klient otrzymuje wiadomość na wskazany adres e-mail > „Twoja oferta” > wybiera metodę: z logowaniem lub bez > weryfikacja tożsamości: numer PESEL > zaznacza zgody, akceptuje > wybiera metodę płatności: online lub przelew.

interrisk

Na ścieżce sprzedaży przygotowujemy standardową ofertę > wpisujemy adres e-mail klienta i wybieramy płatność przelewem > wystaw polisę mobilną > pojawia się komunikat o terminie ważności oferty > należy zaznaczyć „Rozumiem”  > po akceptacji przez klienta, w systemie polisa zapisuje się jako zaakceptowana.

Zdjęcia do AC dołącza agent > ważne, żeby oznaczyć jakie zdjęcie zamieszczamy.

Klient otrzymuje wiadomość e-mail z ofertą > zaznacza „dostęp do oferty ubezpieczenia” > dostęp za pomocą numeru PESEL lub REGON > po akceptacji danych klient zaznacza „zawieram umowę” > na adres e-mail otrzymuje dokument polisy wraz z numerem konta do przelewu.

Termin płatności można odroczyć do dwóch tygodni.

Ważne, żeby klient zaznaczył wszystkie zgody!

link4

Kalkulacja składki w sposób tradycyjny > na górze pojawi się pasek informacyjny z zapytaniem o POLISĘ ZDALNĄ. Taka polisa nie wymaga drukowania oraz podpisów Agenta i Klienta. Jest opcja oferty zdalnej (tylko komunikacja, oferty pierwszoroczne) > Klient otrzymuje na adres e-mail ofertę do zatwierdzenia.

Klient otrzymuje od LINK4 wystawioną polisę mobilną na swoją skrzynkę e-mail. W przypadku oferty zdalnej, aby ją otworzyć trzeba uzupełnić dane (klient ma 72h lub do godziny 24.00 w dniu startu ochrony). Po weryfikacji oferty klient wybiera „Kupuję z obowiązkiem zapłaty” po czym otrzyma link do pobrania dokumentów polisowych.

pzu

Kalkulacja składki w sposób tradycyjny > po wstępnej akceptacji klienta ofertę możemy:

  1. Wysłać do konta mojePZU, gdzie klient otrzymuje przygotowaną kalkulację do potwierdzenia,
  2. Wysłać drogą elektroniczną.

1) Jeżeli klient posiada konto mojePZU i chociaż raz się zalogował, otrzymuje na adres e-mail dokument oferty w pdf oraz link do płatności > opłacając ofertę – akceptuje warunki (na opłacenie oferty ma 24h od momentu otrzymania) > po opłaceniu, na skrzynkę a-mail otrzymuje wiadomość z polisą. Polisa będzie również widoczna w mojePZU.

2) Po otrzymaniu od Agenta na adres e-mail oferty Klient, jeżeli zgadza się z warunkami oferty, musi odpowiedzieć Agentowi wiadomością o odpowiedniej treści – znajdującej się w instrukcji.

tuw_tuw

Przygotuj ofertę  w PSAlf@, wprowadź adres e-mail Klienta > na ścieżce sprzedaży wybierz ,,wydrukuj ofertę” a na następnie kliknij ,,E-polisa” > po opłaceniu składki przez Klienta następuje automatycznie wystawienie polisy i przekazanie jej poprzez wiadomość e-mail Ubezpieczającemu.

Klient akceptuje otrzymaną na adres adres e-mail ofertę, regulamin oraz inne zgody niezbędne do zawarcia umowy ubezpieczenia w E-polisa. Opłaca składkę. Po opłaceniu składki następuje automatyczne wystawienie polisy i przekazanie jej na skrzynkę e-mail Ubezpieczającemu.

Przygotuj  kalkulację składki uzupełnij dane kontaktowe nr telefonu oraz adres e-mail klienta    Potwierdź (telefonicznie lub e-mailem), czy Klient akceptuje wysokość składki oraz ustal z nim formę płatności   Jeżeli Klient (osoba fizyczna) wybiera płatność „tradycyjną” – poproś go o dokonanie przelewu składki na Twój rachunek bankowy przed wygenerowaniem Polisy   Wygeneruj Ankietę Potrzeb Klienta i Polisę   Wydrukuj, podpisz i zeskanuj Polisę Podpisaną i zeskanowaną Polisę wraz Ankietą Potrzeb Klienta, Kartą Produktu, OWU i
formularzem oświadczenia o odstąpieniu od umowy wyślij do Klienta (Ubezpieczającego) e-mailem (instrukcja e-mail w załączniku) .

Ważne: Aby wysłana do Klienta Polisa była ważna, musisz uzyskać od Klienta odpowiedź zwrotną na Twojego e-maila o treści „Tak, akceptuję”. Pieniądze za składkę od klienta wpłać na nr konta CONDITOR: 02 1020 5138 0000 9502 0134 5099 oraz utwórz rozliczenie w iCON.

Klient otrzyma na adres e-mail polisę oraz wszystkie niezbędne dokumenty po zaakceptowaniu polisy, klient wysyła odpowiedź zwrotną mailem do agenta o treści ,,TAK, akceptuję’’ opłaca składkę wedle formy płatności wskazanej przez TU .

tuz

Przygotowujemy ofertę w systemie  Sobol  > na kroku 3 kliknij ,,Wybierz” > ,,Sprzedaż zdalna” > pojawi się okno, w którym należy wprowadzić adres e-mail Klienta, na który zostanie wysłany link do dokończenia procesu zakupu.

Opcja „Sprzedaż zdalna”, na początku nie będzie dostępna dla ryzyka AC. Oznacza to, że przycisk „Sprzedaż zdalna” będzie widoczny dla pakietu A w przypadku pojazdów do 15 lat i w pakietach A, B, C dla aut starszych niż 15 lat.

Klient otrzymuje na adres e-mail link, który zaszyfrowany jest numerem PESEL lub REGON w celu potwierdzenia tożsamości. Weryfikuje poprawność danych, akceptuje zgody wybiera formę płatności oraz opłaca polisę. Po opłaceniu składki automatycznie wysyłane jest potwierdzenie zawarcia ubezpieczenia, wraz z polisą, OWU i Kartami Produktu.

trasti

Niezbędne jest podanie adresu e-mail klienta oraz zaznaczenia niezbędnych zgód na kroku 3

Na ostatnim kroku – zakładka dokumenty –przycisk  WYŚLIJ – system automatycznie wyśle dokumenty do klienta.

Klient otrzymuje na maila ofertę zaszyfrowaną numerem pesel .Zawarcie polisy odbywa się przez opłacenie składki przez klienta . W przypadku braku płatności w wyznaczonym terminie umowa nie jest zawarta, a klient nie ma ochrony ubezpieczeniowej

warta

eAgent

Zgoda Klienta na kontakt elektroniczny (podanie numeru telefonu i adresu e-mail) → na IV kroku przy sposobie polisowania, należy kliknąć zdalnie > polisuj > pojawi się okno z szablonem wiadomości e-mail do Klienta > „polisuj i wyślij”.

Po zatwierdzeniu przez Klienta, polisa zmienia status na „zatwierdzona”.

Jest możliwość ponownego wysłania polisy.

Na wskazany adres e-mail Klient otrzyma wiadomość z projektem polisy, OWU i linkiem do płatności > Klient musi zatwierdzić ofertę.

Projekt jest ważny do dnia poprzedzającego okres ochrony do godz.23:45.

Opłata musi nastąpić wyłącznie za pomocą wskazanego linka.

wefox

Oferta zdalna dostępna tylko przy kafelku  “kupuję podpis SMS”

Przygotuj ofertę w systemie – na ścieżce sprzedaży przy danych adresowych wprowadź numer telefonu klienta oraz adres e-mail.

W kolejnym kroku  – informacje dodatkowe – na kafelkach na dole strony wybieramy kupuję podpis SMS – na następnym kroku wprowadź kod SMS otrzymany przez Klienta. 

W przypadku wybrania podpisu sms, nie ma konieczności załączania skanu polisy do systemu.

Zapisz i wyślij ofertę mailem – klient otrzyma zaszyfrowaną numerem pesel ofertę w celu zapoznania się – nie ma możliwości zaakceptowania tej oferty aby ją spolisować.

Klient otrzyma na telefon link z polisą , będzie ona zaszyfrowana numerem Pesel – w przypadku wyboru metody płatności przelewem , klient ma 7 dni na jej opłacenie.

 

 

wiener

Kalkulacja składki w sposób tradycyjny > niezbędne jest uzupełnienie pola adres e-mail oraz numer telefonu. Pojawią się opcje wystawienia polisy po wstępnej akceptacji Klienta, wystawiamy polisę poprzez przycisk:

  1. Oferta mobilna (przycisk wyślij ofertę),
  2. Polisa bez papieru (kod sms, przycisk wystaw polisę).

1) Klient otrzymuje na e-mail link z ofertą, który otwiera za pomocą swojego numeru PESEL. Po weryfikacji oferty zatwierdza przyciskiem „Kup polisę”, system przekieruje do płatności, dopiero po jej dokonaniu Klient otrzymuje od TU polisę na skrzynkę e-mail.

2) Klient ma do dyspozycji płatność gotówką lub przelewem. Po zatwierdzeniu polisy przez Agenta, Klient otrzymuje kod smsem, który podaje Agentowi. Klient dostaje polisę z automatu na pocztę e-mail. (może poprosić Agenta również o wersję papierową).

Uwaga! Oferta mobilna musi zostać zaakceptowana przez Klienta w ciągu 72 godzin od momentu wysłania oferty lub do momentu startu okresu ochrony, jeśli ten rozpoczyna się wcześniej niż za 72 godziny.

uniqa

Kalkulacja składki w sposób tradycyjny > krok 2, wybierz sposób płatności > oferta zdalna -przelew > zaznacz oświadczenia > na kroku 4 dostępna będzie opcja ,,wyślij ofertę zdalną” .

Klient otrzymuje link z ofertą > otwiera za pomocą numeru PESEL > jeśli wszystko się zgadza:  „akceptuję warunki umowy i zamawiam z obowiązkiem zapłaty” > na skrzynkę e-mail zostanie przesłana polisa z linkiem do zapłaty.