Wskazówki, dokumenty i materiały reklamowe od Zespołu CONDITOR
Polisy Direct – inspekcja do AC
Klient może zostać poproszony przez TU następnego dnia roboczego o wykonanie zdjęć pojazdu. Pod wskazany numer telefonu zostanie wysłany SMS z linkiem umożliwiającym wykonanie zdjęć.
Pojazd klienta może zostać wytypowany do oględzin. W takim przypadku zostanie wysłany SMS z linkiem pod którym będzie możliwe wykonanie zdjęć.
Pojazd klienta może zostać wytypowany do oględzin. W takim przypadku TU może poprosić o zainstalowanie aplikacji i wykonanie zdjęć pojazdu lub wysyła do klienta rzeczoznawcę. W niektórych przypadkach inspekcja nie jest wymagana.
Inspekcja w przypadku AC jest zlecana do rzeczoznawcy, który kontaktuje się z Klientem.
TU nie wymaga inspekcji pojazdu.
Pojazd klienta może zostać wytypowany do oględzin. W takim przypadku TU może poprosić o zainstalowanie aplikacji i wykonanie zdjęć pojazdu lub wysyła do klienta rzeczoznawcę. W niektórych przypadkach inspekcja nie jest wymagana.
Klient otrzymuje sms-a z linkiem do wykonania inspekcji pojazdu.
Na formularzu należy zaznaczyć klauzulę zobowiązującą do wykonania oględzin pojazdu. Zdjęcia należy przesłać na adres foto@tuz.pl w ciągu 3 dni od zakupy ubezpieczenia. Pełną instrukcję wykonania zdjęć klient otrzyma na adres e-mail.
Klient ma możliwość wykonania tylko kalkulacji oraz zamówienia rozmowy. Polisa finalnie wystawiona przez Agenta.
Za dostarczenie dokumentacji zdjęciowej do wystawionych polis odpowiada agent wystawiający polisę. Jeżeli zdjęcia są wymagane należy załączyć je w systemie wienet.pl > rozliczenia > przesyłanie dokumentów.