Baza Wiedzy CONDITOR

Wskazówki, dokumenty i materiały reklamowe od Zespołu CONDITOR

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

PORADNIK SPRZEDAWCY - DEFEND INSURANCE

logowanie i kontakt

logowanie

https://v2.idefend.eu/

menadżer:

Magdalena Moskwa

e-mail:

magdalena.moskwa@defendinsurance.eu

tel.:

574 090 950

rozliczenie polis

adres wysyłki polis

w formie papierowej

Rozliczenie wyłącznie on-line. Klient autoryzuje podpis smsem (PINEM z sms).

rozliczenie polis

Do polisy Agent musi załączyć skan dowodu rejestracyjnego, fakturę lub polisę AC, z których pobierana jest wartość pojazdu. Po wystawieniu polisy w systemie, załączeniu skanów przez Agenta oraz opłacie składki przez klienta - polisa zmienia status na zaakceptowana.

rozliczenie iCON

Rozliczanie produkcji > Rozliczenia produkcji > Wszystkie nierozliczone > zaznacz polisy, które chcesz

przekazać do rozliczenia > Dodaj do wykazu.

Przejdź do zakładki Lista wykazów produkcji > Niewysłane > Wyślij.

forma płatności

Gotówka: OfWCA wpłaca składkę na konto CONDITOR: 02 1020 5138 0000 9502 0134 5099. Utwórz rozliczenie w iCON.

Przelew: Klient opłaca sam składkę na konto TU podane na polisie. Każda polisa ma indywidualny numer konta.

wpłata składki

Pobrane od Klientów składki należy wpłacić nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu.

przyjęcie raty

Polisy GAP zawierane są w formie płatności jednorazowej, ratalnej rocznej lub ratalnej miesięcznej.

W przypadku płatności ratalnej rocznej klient będzie otrzymywał przypomnienie o płatności raty rocznej GAP wraz z numerem konta bankowego. W przypadku płatności ratalnej miesięcznej, system rozbije wpłatę na 12 rat i poprzez podłączenie przez klienta karty do PayU - będzie ściągał kolejne raty z konta klienta.

W przypadku obu form płatności ratalnych obowiązuje zwyżka składki.

termin rozliczeń

Polisa zawarta przez sprzedawcę rozlicza się automatycznie po jej zawarciu oraz załączeniu dokumentów.

obsługa polisy

jak wystawić

aneks do umowy

Dane, które mają podlegać aneksowaniu przekazywane są na adres info@defendinsurance.pl. Aneks przygotowywany jest przez GAP biurowo i wysyłany do sprzedawcy, aby przekazał klientowi (aneks w PDF).

Aneks – w przeciwieństwie do polis musi być podpisany przez klienta w sposób tradycyjny i przekazany do GAP skanem na adres info@defendinsurance.pl. Oryginał nie jest wymagany.

anulowanie polis

OFWCA ma możliwość samodzielnego anulowania do północy dnia, w którym wystawiał polisę.

Po tym czasie klient może odstąpić od polisy zgodnie z kodeksem - na podstawie pisemnej prośby klienta (bezpośredniej lub złożonej przez Agenta).

przepisanie umowy

na nowego właściciela pojazdu

W GAP przy sprzedaży pojazdu polisa jest zrywana. Poprzedni właściciel dostaje zwrot składki (na stronie GAP jest wniosek, w którym klient załącza umowę sprzedaży). Zwrot przeliczany proporcjonalnie do okresu trwania GAP. W przypadku wykupu z leasingu, darowizny, spadku etc – GAP przepisuje umowę na nowego właściciela – robiony jest biurowo na podstawie wniosku klienta wysłanego mailem do GAP (lub za pośrednictwem Agenta).

Stan na dzień 27.12.2022 r.