Baza Wiedzy CONDITOR

Wskazówki, dokumenty i materiały reklamowe od Zespołu CONDITOR

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

PORADNIK SPRZEDAWCY - DALLBOGG

logowanie i kontakt

logowanie

dallbogg.unext.pl

infolinia OfWCA:

+48 22 228 70 07

e-mail OfWCA:

agenci.dallbogg@unext.pl

infolinia Klient:

+48 22 493 77 00

zgłaszanie szkód:

• na stronie www.dallbogg.pl -> „Zgłoś szkodę”

• telefonicznie: +48 22 290 40 90 (pon-pt od 8:00 do 16:30)

• mailowo: office.pl@diodea.eu

• listownie: Diodea Poland Sp. z o.o. ul. Łucka 2/4/6 lok. 65, 00-842 Warszawa

rozliczenie polis

adres wysyłki polis

w formie papierowej

Brak. Oryginały dokumentów pozostają u Ubezpieczającego (Klienta).

rozliczenie polis

Skan podpisanej polisy na podpis tradycyjny należy załączyć w systemie sprzedażowym DallBogg -> kafel „Dokumenty Polis”.

Polisy podpisane kodem SMS nie trzeba rozliczać. W przypadku braku płatności w wyznaczonym terminie umowa nie jest zawarta, a klient nie ma ochrony ubezpieczeniowej.

forma płatności

Gotówka: Pobraną składkę należy przekazać na nr konta CONDITOR: 02 1020 5138 0000 9502 0134 5099.

Utwórz rozliczenie w iCON: Rozliczanie produkcji > Rozliczenia produkcji > Wszystkie nierozliczone > Dodaj pozycję > zaznacz polisy, które chcesz przekazać do rozliczenia > Dodaj do wykazu.

Przejdź do zakładki Lista wykazów produkcji > Niewysłane > Wyślij.

Przelew: Aby polisa była ważna należy ją opłacić na numer konta i w terminie określonym na polisie.

wpłata składki

Zainkasowaną składkę należy przekazać nie rzadziej niż 1 raz w tygodniu.

przyjęcie raty

Istnieje możliwość przyjęcia kolejnej raty tylko dla polis własnych. Rozwiń panel boczny po prawej stronie i wybierz Sprzedaż → Przyjęcie składki. 

termin rozliczeń

5 dni od daty zawarcia.

obsługa polisy

jak wystawić

aneks do umowy

Aneks może wystawić tylko ten Agent, który wystawiał polisę.


Istnieje możliwość zmiany np. nr rejestracyjnego, danych kontaktowych Klienta.

Zakres ochrony można zwiększyć tylko o Zieloną Kartę.


W celu wystawienia aneksu rozwiń panel boczny po prawej stronie i wybierz:

Sprzedaż→ Sprzedaż→ Nr polisy→ Inicjuj Aneks

lub Kontaktując się za pośrednictwem adresu e-mail: agenci.dallbogg@unext.pl 

anulowanie polis

Istnieje możliwość anulowania tylko NIEAKTYWNEJ POLISY (ze statusem PODPISANA), w której nie rozpoczął się okres ubezpieczenia oraz tylko przez Sprzedawcę, który ją wystawiał.


W przypadku polis wystawionych na gotówkę, anulowanie oznacza brak przyjęcia płatności od Klienta. Anulowane polisy z formą płatności na szybki przelew, wymagają zwrotu składki Klientowi.

Wniosek o zwrot składki wraz z nr konta Klienta prześlij na maila: agenci.dallbogg@unext.pl


1. W celu anulowania polisy rozwiń panel boczny po prawej stronie i wybierz: Sprzedaż→ Sprzedaż

2. Wyszukaj polisę po osobie Ubezpieczającej, kliknij Wybierz.

3. Uzupełnij Imię, Nazwisko oraz PESEL Ubezpieczającego, następnie kliknij Dalej.

4. Wybierz wyszukanego Klienta.

5. Wejdź w nr szukanej polisy.

6. Wybierz Anuluj polisę.

7. Wybierz odpowiedni ”Powód anulowania”. W „ Nowej uwadze” doprecyzuj powód anulowania, np. Zły okres ubezpieczenia,

następnie wybierz Dalej.

8. Na kolejnym kroku, pojawi się komunikat, że operacja została wykonana

pomyślnie.


W kaflu „Wnioski/ Polisy” polisa będzie miała zmieniony status na ” Anulowana”

wypowiedzenia OC

Agenci mogą przesyłać wypowiedzenia:

• na adres: agenci.dallbogg@unext.pl

• przez formularz: https://unext.pl/zglos-sprawe/formularze-dallbogg/wypowiedzenie-umowy-dallbogg


Klienci przez formularz: https://unext.pl/zglos-sprawe/formularze-dallbogg/wypowiedzenie-umowy-dallbogg 

potwierdzenie cesji


Zdjęcia do inspekcji AC


Sposób wysyłki

brak w ofercie ubezpieczenia AC

rekalkulacja składki

Możliwa rekalkulacja składki (indywidualna ocena ryzyka).

przepisanie umowy

na nowego właściciela pojazdu

Agenci mogą przesyłać umowy kupna-sprzedaży:

• na adres: agenci.dallbogg@unext.pl

• przez formularz: https://unext.pl/zglos-sprawe/formularze-dallbogg/zakup-sprzedaz-samochodu-dallbogg


Klienci przez formularz: https://unext.pl/zglos-sprawe/formularze-dallbogg/zakup-sprzedaz-samochodu-dallbogg 

zielona karta

Zieloną kartę można wystawić automatycznie w systemie przy zakupie OC – druk generowany jest automatycznie.

Zielona karta może zostać dokupiona do wystawionej już polisy.

Koszt ZK to 100 zł – niezależnie od terminu zakupu ZK.

Minimalny okres trwania ZK to 15 dni.


Do istniejącej polisy ZK można dodać samodzielnie przez wystawienie aneksu lub zgłosić poprzez wysłanie e-mail na adres: agenci.dallbogg@unext.pl

oraz formularz pozostałe sprawy:

https://unext.pl/zglos-sprawe/formularze-dallbogg/formularz-platnosc-dallbogg


Klienci:

• kontakt z infolinią : +48 22 493 77 00 (pon-pt od 8:00 do 18:00)

• przez formularz: https://unext.pl/zglos-sprawe/formularze-dallbogg/formularz-platnosc-dallbogg 

odnowienie polisy

Polisy można wznowić po wejściu w kafel „Wznowienia” lub w teczce klienta pod kaflem „Sprzedaż”. 

Stan na dzień 15.10.2024 r.