PORADNIK SPRZEDAWCY - SIMPLEA logowanie i kontaktlogowaniehttps://agent.mojasimplea.plinfolinia OfWCA:22 100 99 77infolinia Klient:22 100 99 77zgłaszanie szkód:https://www.simplea.pl/zgloszenie-zdarzenia rozliczenie polisadres wysyłki dokumentóww formie papierowejBrak.rozliczenie dokumentówOFWCA generuje ofertę ubezpieczenia w systemie która zostaje przesłana bezpośrednio na adres @ klienta. Klient zawiera umowę poprzez opłacenie składkiprzyjęcie składkiBrak możliwości przyjęcia składki. Klient sam opłaca składkę na konto TU. obsługa polisyjak wystawićaneks do umowyMożliwość zmiany danych przez Klienta: https://www.mojasimplea.pl/anulowanie wnioskuW celu anulowania wniosku należy skontaktować się z infolinią OfWCA.odstąpienie od umowy30 dni od dnia zawarcia umowy.wypowiedzenie/rezygnacja z umowyMożliwość wypowiedzenia/rezygnacji z umowy przez klienta https://www.mojasimplea.pl/ Stan na dzień 15.11.2024 r.