Baza Wiedzy CONDITOR

Wskazówki, dokumenty i materiały reklamowe od Zespołu CONDITOR

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

PORADNIK SPRZEDAWCY - UNIQA ŻYCIE

logowanie i kontakt

logowanie

eagent.uniqa.pl

e-mail:

wsparcie.zycie@conditor.pl

infolinia Klient:

801 200 200

zgłaszanie szkód:

uniqa.pl > Zgłoszenie zdarzenia > Życie i zdrowie

assistance medyczny:

22 575 91 32

rozliczenie polis

adres wysyłki dokumentów

w formie papierowej

Multiagencja CONDITOR, ul. Legnicka 1, 57-200 Ząbkowice Śląskie.

rozliczenie dokumentów

Wniosek wygenerowany z systemu eAgent należy przesłać w formie papierowej do CONDITOR. Do polis utwórz rozliczenie w iCON.

rozliczenie iCON

Rozliczanie produkcji > Rozliczenia produkcji > Wszystkie nierozliczone > zaznacz polisy, które chcesz przekazać do rozliczenia > Dodaj do wykazu.

Przejdź do zakładki Lista wykazów produkcji > Niewysłane > Wyślij.

przyjęcie składki

Brak możliwości przyjęcia składki. Klient sam opłaca składkę na konto TU.

termin rozliczeń

Komplet dokumentów powinien wpłynąć do CONDITOR do ostatniego dnia miesiąca.

obsługa polisy

jak wystawić

aneks do umowy

Brak możliwości wystawienia w systemie. Druk zmian do pobrania na stronie uniqa.pl > Pomoc i Obsługa > Życie i zdrowie. Dokument podpisany przez Klienta przesyłamy w formie papierowej do CONDITOR. Aneks należy rozliczyć, wprowadzając go ręcznie do systemu iCON.

anulowanie wniosku

W celu anulowania wniosku należy skontaktować się mejlowo z Działem Rozliczeń - Życie na adres e-mail: rozliczenia.zycie@conditor.pl.

odstąpienie od umowy

30 dni od dnia zawarcia umowy.

wypowiedzenie/

rezygnacja z umowy

Klient ma prawo w każdej chwili zrezygnować z umowy składając oświadczenie o rezygnacji w formie pisemnej. Oświadczenie powoduje zakończenie odpowiedzialności z upływem okresu, za jaki opłacono ostatnią składkę. Dokument potwierdzony przez OFWCA z datą przyjęcia należy przekazać w formie papierowej do CONDITOR. Dokument należy rozliczyć, wprowadzając go ręcznie do systemu iCON.

Ubezpieczenia grupowe dla zakładów pracy

Pytania odnośnie ofert dla zakładów pracy należy kierować do Działu Wsparcia Agenta – Życie: wsparcie.zycie@conditor.pl.

Stan na dzień 01.02.2022 r.